„Vlagyimir” változatai közötti eltérés

A TF háttéranyagok wikiből
1. sor: 1. sor:
 
Nem Játékos Karakter<br><br>
 
Nem Játékos Karakter<br><br>
 +
 +
Karakterszáma: 6666.<br><br>
  
 
További, a TF irodalmában használt nevei: Tráki Vlagyimir, Toborzásgátló Vlagyimir, Vlad) hosszú göndör barna hajú, kék szemű férfi<br><br>
 
További, a TF irodalmában használt nevei: Tráki Vlagyimir, Toborzásgátló Vlagyimir, Vlad) hosszú göndör barna hajú, kék szemű férfi<br><br>

A lap 2015. február 21., 10:44-kori változata

Nem Játékos Karakter

Karakterszáma: 6666.

További, a TF irodalmában használt nevei: Tráki Vlagyimir, Toborzásgátló Vlagyimir, Vlad) hosszú göndör barna hajú, kék szemű férfi

Fogadott fia: Harq al-Ada.

Az első büntető praglonc visszaűző

Torfalla hőse, Namír-szerte ismert fegyverforgató és mágus. Hírnevét Gruangdag, az ongóliant hadúr megölésével alapozza meg. Gruangdag seregével felvonult Torfalla -egy gazdag város- falai elé, Vlagyimir párbajra hívta és legyőzte. Vezérük bukásának hírére a várost támadó sereg felbomlott, visszavonult. Eztán kapja Vlagyimir a Toborzásgátló gúnynevet, mely név később elterjed. [Forrás: AK 1. évf. 1. szám Ghalla News 1996 január]

Későbbi leírásban kinézete: többszörösen reinkarnált, vak, borzasztó szakállú ember férfi
[Forrás: AK 1. évf. 1. szám Ghalla News 1996 január]

Az I. Alanori Olimpiai Játékok leghatalmasabb kategóriájának nyertese (jutalma egy ZAN)
[Forrás: I. Olimpiai Ghalla News, 1994 január, hátsó oldal 2. hasáb]

Toborzásgátló Vlagyimir saját állítása szerint megfejtette a ZAN titkát.
[Forrás: 1994 április, 12. Ghalla News. utolsó oldal, lap alja]

A ZAN Rendje Közös Tudat alapítója és első vezetője.

Vlagyimir vezetésével, varkaudarok bevonásával megkezdődik a Zan Indukátorok építése a helytartói városoktól 10 mérföldre nyugati irányban. Az indukátorok első célpontjaként Vlagyimir a helytartói városokat jelöli meg
[Forrás: 1994 május, 14. Ghalla News. utolsó oldal, apróhirdetések, 3. hasáb]

Az „emberek” tudni vélik, hogy Vlagyimir a ragyogóan fehér jellemű, Fairlightot hűen követő közmegbecsülésnek örvendő kalandozó sötét irányba történő elhajlásáról maga a ZAN tehet.
[Forrás: Bíborhold 3. évf. 7. szám TF infómorzsák, 1994 július]

Vlagyimir felvételt hirdet a Zan Rendjébe.
[Forrás: 1994 augusztus, 16. Ghalla News. 4. oldal, apróhirdetések]

Harq al-Ada a Szokások Megszegése elsőként teljes jogú tagjává válik a Toborzásgátló Vlagyimir vezette Zan rendjének (1995. 05.23)
[Forrás: dos hyper]

A Zan Indukátor Bontó verseny keretén belül Sylvester, az Elf elbontja a libertani építmény utolsó köveit. (1995 07.xx). A huertoli indukátornak csak az alapjai léteztek. A wargpini indukátor a Serény Múmiák KT segítségével felépült (tettükért cserébe a rózsaszín bugyogót kapták?), és elkezdődőtt a feltöltése. Vlagyimirt Darkseid elterelésként párbajra hívva elcsalja az indukátortól (wargpinitől). Míg Vlagyimir a harccal van elfoglalva, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat megsemmisíti azt (1995. szeptember.06). A kétharmadig készen levő xantroxi indukátort a kalandozók lerombolják.
[Forrás: 1995 szeptember, 23. Ghalla News. főoldal]

Toborzásgátló Vlagyimir indukátor-hadművelete végleg megbukik. A porig rombolt építmények renoválása lehetetlennek tűnik. Indukátoraival ellentétben Vlagyimir remek egészségnek örvend és nyilvánvaló, hogy előbb utóbb újra hallani lehet róla.
[Forrás: AK 1. évf. 1. szám Ghalla News 1996 január]

„Egyik tudattársa érdekes hírt közölt Toborzásgátló Vlagyimirről: a híres kalandozó Qvill közelében, eddig ismeretlen labirintus mélyén tartózkodik.

  • Megjegyzés: ha jól rémlik, Sistergő Pumpát Vlagyimir szállította börtönbe, és ez volt egy a játékosok által nem ismert labirintus. Pumpát kristálygömbbel próbálták anno megkeresni így találtak rá egy labirintus mélyén.

[Forrás: AK, 1. évf. 3. szám GN 1996 március]

Egy távoli szigeten, amelynek hegyei között, a natali kövek árnyékában sárkányok élnek, gigászi és borzalmas projekt készülődik, veszélyesebb mint a Zan indukátorok. Talán ebben is Toborzásgátló Vlagyimir keze van?
[Forrás: AK 1. évf. 6. szám GN, 1996 június]

Vlagyimir közli a kalandozókkal, hogy Közös Tudata megtelt, nem fogad több követőt. Illetve ad egy újabb lehetőséget: lerakja ismét az Indukátorok alapjait, és ígéri, ha felépül, a zsarnok Borax ellen Alanorra fordítja.
[Forrás: AK 1. évf. 11. szám, GN, 1996 november]

Éjmágus vs. Vlagyimir
A táborozásod alatt érdekes dolog történt: Hirtelen látomásod támad! Meglepő élességgel látsz dolgokat, amelyek nyilvánvalóan tőled nagy távolságra történnek! Egy óriási, ébenfekete falú termet látsz, plafonja a homályba vész. A terem közepén kalandozók állnak. Most közelebbről látod őket. A csoport közepén egy délceg alak áll, hosszú, ősz szakálla, drako pikkelyvértje és fekete szemfedője alapján azonnal felismered, hogy Toborzásgátló Vlagyimir. Akkor ez csakis az ónixpiramis belseje lehet! Egyre növekvő érdeklődéssel figyeled az eseményeket. Vlagyimirral szemben egy rongyos öltözékű, de nemes férfit látsz. A koponyáját ocsmány dudorok borítják. Várjunk csak! Hiszen ez nem lehet más, mint Borax király! Akkor pedig... Vlagyimir mellett egy másik kalandozó áll, a többiek tisztelettel tekintenek rá, valószínűleg ő Harq al-Ada, a Zan mestere, Vlagyimir fogadott fia. Épp ő beszél: - Uram királyom, most már bizonyára megérted, hogy miért kutattunk ilyen buzgalommal utánad. Nemcsak a királyság sorsa, hanem a kalandozóké is függ attól, hogy a száműzetésből mihamarabb visszatérj a trónra, és helyreálljon végre a rend! - Borax elgondolkodva bólint. - Köszönöm, amit értem tettetek! Most már látom, hogy nem vagyok egyedül, és számíthatok a kalandozók segítségére. Ha a kezdetek kezdetén jobban bízok bennetek, minden másképp történt volna! Így viszont a Krapixlonok és Zaksok által előre kitervelt úton elvesztettem a koronát. De nem tudom, hogy lehet-e még valamit tenni, hiszen ha a lázadó udvarnokokat le is lehetne verni, Éjmágus hatalma meghaladja minden halandóét... - ennél a mondatnál a kalandozók vezetőjük, Vlagyimir felé pillantanak, aki épp mondani akar valamit, amikor hirtelen remegni kezd a levegő. A terem közepén egy rémült kalandozó jelenik meg, ..., látszik rajta, hogy egy pillanatig nem tudja, hol van, valószínűleg a teleportálásból adódó dizorientáció miatt. Aztán megpillantja társait, és odarohan hozzájuk: - Harq al-Ada! - kiáltja. - Kudarcot vallottam! - többet azonban nem tud mondani, mert a levegő ismét megremeg, és a teremben szinte minden fény kialszik. A homályból egy csuklyás alak lép elő. - Éjmágus! - suttogják a kalandozók, és fegyvert tartó kezük láthatóan remegni kezd. Éjmágus egy kézmozdulatot tesz, és a teremben négy feketén gomolygó felhő jelenik meg, majd lassan alakot öltenek. Az ébenfekete testű lények, három vörösen izzó szemükkel majd négy méteres magasságból néznek le a kalandozókra. Éjmágus hanyag mozdulattal int: - Halálelementálok, tegyétek a dolgotokat! - A kalandozók, bár a félelemtől sápadtak, bátran lépnek előre, Vlagyimir azonban hátrainti őket. Elmorzsolva egy kaktuszbogyót, néhány varázsszót mormol, egy gyűrűt csúsztat ujjára, majd egy hatalmas kalapácsot lóbálva, a többiek elé lép. (Egy zafír védőgyűrűt, egy drako pikkelyvértet, egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy villám szimbólumot, egy denevér szimbólumot, egy nap szimbólumot, egy lidérckoronát, egy tűzúr csizmáját, egy lordok övét és egy arany papi karkötőt visel, bal kezében energiapajzsot tart.) Epikus csata veszi kezdetét. A félelmetes összecsapást a nagyhatalmú kalandozó, T. Vlagyimir szemével látod!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy a lélek védelme varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {HD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálelementál testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. {HD:} Mjölborg kalapácsával súrolod a halálelementál fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. (Felizzik az angyalok gyűrűje) A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Elhajítod a vacak büntető praglonc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy a lélek védelme varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mielőtt észbekapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. {HD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a halálelementál testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

Egy halálelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. Gyorsan felraksz egy a lélek védelme varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! {HD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a halálelementál jobb lábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy halálelementált pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy a lélek védelme varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 162 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {FM:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál bal karját. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! {FM:} Mjölborg kalapácsával megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

Vlagyimir a csatától kimerülten megtántorodik. Éjmágus diadalmas kiáltással előugrik, és felemeli ébenfa botját. A levegőben ezernyi apró, szikrázó kristály kezd keringeni. A Zan Rendjének tagjai egymásra néznek, aztán hatalmas csatakiáltást hallatva, Éjmágus felé kezdenek rohanni. Éjmágus keze megáll a levegőben, arcán bizonytalan kifejezés ül. A legyengült Vlagyimirral való küzdelem egy dolog lett volna, de egy teljes Közös Tudat... - Találkozunk még, Borax! - kiáltja, és a következő pillanatban eltűnik. A kalandozók éljeneznek, ugrálnak, és te sem tudsz másra gondolni, minthogy velük együtt örülj. Az ónix piramis diadalmasan belebeg Alanor főterére, és leereszkedik a polgárok nagy riadalmára. Amikor előbukkan Borax király, a polgárok egymást kérdezgetik, aztán megindul a hír, amely futótűzként terjed, és hamarosan már mindenki tudja, hogy hosszú ideig trónbitorló volt a trónon. A nagy kavarodásban látod, hogy jónéhány udvaronc lopakodik ki a palotából, hátán megtömött zsákkal. Az álnok disznók! Innen azonban nem tehetsz semmit. Boraxot a Zan Rendjének tagjai vállukon viszik be a palotába, a tömeg éljenzése közepette. Ekkor Vlagyimir felemeli a kezét, és csendre inti a tömeget. - Még nem győztünk - mondja, és a következő pillanatban az egyik városi erődöt látod. Félelmetes látvány! Fekete ködoszlop emelkedik belőle az ég felé, amelynek belsejében sikoltozó alakok (lelkek?) száguldanak fölfelé. Az égen Éjmágus mindent betöltő, kacagó arcát látod! Elszörnyedsz, amikor ráébredsz, hogy a nekromanta micsoda gaztettet hajt végre. Megköti az erődök katonáinak lelkét, hogy azok élőholtként tovább harcoljanak a kalandozók ellen! Iszonyat! A kép eltűnik. A kapunál a király megfordul, és a rengeteg kérdésre válaszolgat. Elmondja, hogy a Zan Rendje mellett nagy segítségére volt a Pentagramma Testvérisége, a Korona bajnokai és sok más KT és kalandozó is. Megígéri, hogy a csatornán túl az adókat eltörlik, és rendeletet ad ki arról, hogy a Túlélők Földje örökké a kalandozók tulajdonában marad! A beszéd további részét elnyomja a lelkes ujjongás. Boraxnak a fejébe nyomja valaki a valahonnét előkerített, Korona Rendjétől kapott koronát, úgy kísérik be az ajtón. Annyi bizonyos, hogy nagy mázlisták a Zanosok, hogy ilyen egyszerűen átjutottak a csatornán! Azonban legnagyobb megdöbbenésedre egy fél óra múlva a KT tagok kisétálnak a palotából, vissza a piramisba, amely felszáll, és visszarepíti őket a csatornához. Talán az erődök ellen akarnak harcolni? Ki tudja... Mindenesetre, igencsak tartalmas látványosságban volt részed. És nincsenek többé adók!
[Forrás: normál fordulók eleje, 1998.xx.xx]

-

Vlagyimir fejlődése

Csaták Vlagyimirrel

- Vlagyimir nevét viselő tárgyak:

Vlagyimir szobra
Vlagyimir gyűrűje
Vlagyimir-díj
gyémánt Vlagyimír-díj
[Forrás: hyper.pbm.hu]

-
Utalás Vlagyimirre:

P. Vlagyimir (570. SZÖRNY)
P. Vlagyimir a kyorg földre elsőként érkezett, szerencsét próbálni áhítozó kalandozók egyike. Amikor a kyorg átok beteljesült, és ő társaival együtt a kísértetvándorok egyhangú életére kényszerült, a P. új jelentést nyert nevében; többen csak úgy emlegetik: a Póruljárt. Bár kalandozásai során kivívott hírneve a múlt feneketlen ködébe veszett, a Sötét Földön edzett kardforgató tudása továbbra is a régi. T. Vlagyimir nyilatkozta róla egyszer: "Egy méltó névrokon!" [Forrás: hyper.pbm.hu]

Toborzásgátló Vlagyimir a múltban megvívta harcát az éjfattyak urával Zt'tuzzarxnal is, majd több sebből vérezve adta fel a csatát. (mikor, hol vívott csatát, nincs történelmi adat-> vagy még nem találtam meg). [Forrás: Zt'tuzzarxn, 743. szörny enc.]

Az Esthar Császárság területén tett első kalandozásakor "bosszantó apróságnak" nevezett el egy lényt, amely elnevezés később széles körben elterjedté vált.
[Forrás: bosszantó apróság, 452. szörny enc.]

Az Esthar Császárság területén tett kalandozásai során még egy lény van, mely a Vlagyimir által használt néven terjedt el. A lény az Iszonyat nevet viseli.
[Forrás: Iszonyat, 499. szörny enc.]