„Korgó Szikra” változatai közötti eltérés

A TF háttéranyagok wikiből
4. sor: 4. sor:
  
 
A karakter először az Alanori Krónika hasábjain tűnt fel a Németh Kálmán által írt, Fisher Tamás által rajzolt képregény formájában. A képregény az 1996 augusztusi számban kezdődött és tartott folyamatosan (az 1997 júliusi és szeptemberi számok kivételével) a befejezéséig, amely az 1997 októberi számban következett be. A történet egy része ténylegesen lezajlott a járékban is, pl. Olimpiai események, kalandozóváros építés? -> INFO ?<br><br>
 
A karakter először az Alanori Krónika hasábjain tűnt fel a Németh Kálmán által írt, Fisher Tamás által rajzolt képregény formájában. A képregény az 1996 augusztusi számban kezdődött és tartott folyamatosan (az 1997 júliusi és szeptemberi számok kivételével) a befejezéséig, amely az 1997 októberi számban következett be. A történet egy része ténylegesen lezajlott a járékban is, pl. Olimpiai események, kalandozóváros építés? -> INFO ?<br><br>
 +
  
 
Fekete Köpeny találkozása Korgó Szikrával<br>
 
Fekete Köpeny találkozása Korgó Szikrával<br>
18. sor: 19. sor:
  
 
Thingol találkozása Korgó Szikrával<br>
 
Thingol találkozása Korgó Szikrával<br>
Thingolnak nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 9<br><br>
+
Thingolnak nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 9.<br><br>
  
 
[47,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.<br>
 
[47,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.<br>
 
[Forrás: Thingol fordulója, 4815_68, 2002. dec. 4. 9h:24']<br><br>
 
[Forrás: Thingol fordulója, 4815_68, 2002. dec. 4. 9h:24']<br><br>
 +
 +
Alaron találkozása Korgó Szikrával<br>
 +
Alaronnak nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 11.<br><br>
 +
 +
[47,-10] ... Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.<br>
 +
[Forrás: Alaron fordulója, 1969_122, 2003. máj. 5. 9h:02']<br><br>
 +
 +
Dorien McGee találkozása Korgó Szikrával<br>
 +
Dorien McGeenek volt szextánsa (abszolut koordináta), szint: 15.<br><br>
 +
 +
[73,95] Egyszercsak megpillantod egy  barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy királyi koronát, egy lánckesztyűt és egy varázsford. amulettet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.<br>
 +
[Dorien McGee 1199_75 - 2008. jún. 2. 12h:07']<br><br>
 +
 +
Ardal Elwenhill találkozása Korgó Szikrával<br>
 +
Ardal Elwenhillnek nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 12.<br><br>
 +
 +
[73,5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy  barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy királyi koronát, egy lánckesztyűt és egy varázsford. amulettet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.<br>
 +
[Ardal Elwenhill 2929_70 - 2010. febr. 8. 12h:13']<br><br>

A lap 2015. február 23., 21:40-kori változata

Nem játékos karakter.

Karakterszáma: 6777.

A karakter először az Alanori Krónika hasábjain tűnt fel a Németh Kálmán által írt, Fisher Tamás által rajzolt képregény formájában. A képregény az 1996 augusztusi számban kezdődött és tartott folyamatosan (az 1997 júliusi és szeptemberi számok kivételével) a befejezéséig, amely az 1997 októberi számban következett be. A történet egy része ténylegesen lezajlott a járékban is, pl. Olimpiai események, kalandozóváros építés? -> INFO ?


Fekete Köpeny találkozása Korgó Szikrával
Fekete Köpenynek nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 6.

[47,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. (ld. { enc.}) Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[Forrás: Fekete Köpeny fordulója, 1808_16, 2001. aug. 9. 9h:05']

Zöldalma találkozása Korgó Szikrával
Zöldalmának nem volt szextánsa, halott volt, szint: 4

(Továbbmész...) A terep még mindig füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A holtak világának egy másik lakója, egy sötét motyogó jön szembe. A küzdelem elkerülhetetlen. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó anyagtalan testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét motyogó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Szereztél 1 árnyéksarat. Magadhoz veszel egy tekintélyes sötét motyogó trófeát. 4 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. (ld. { enc.}) Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Szólítod, mire ő tűnődve felkapja a fejét: csak szélzúgást hallott.
[Forrás: Zöldalma fordulója, 2109_16, 2002. okt. 17. 15h:01']

Thingol találkozása Korgó Szikrával
Thingolnak nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 9.

[47,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[Forrás: Thingol fordulója, 4815_68, 2002. dec. 4. 9h:24']

Alaron találkozása Korgó Szikrával
Alaronnak nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 11.

[47,-10] ... Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy királyi koronát, egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy varázsford. amuletet és egy ezüst gyűrűt visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[Forrás: Alaron fordulója, 1969_122, 2003. máj. 5. 9h:02']

Dorien McGee találkozása Korgó Szikrával
Dorien McGeenek volt szextánsa (abszolut koordináta), szint: 15.

[73,95] Egyszercsak megpillantod egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy királyi koronát, egy lánckesztyűt és egy varázsford. amulettet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[Dorien McGee 1199_75 - 2008. jún. 2. 12h:07']

Ardal Elwenhill találkozása Korgó Szikrával
Ardal Elwenhillnek nem volt szextánsa (nem abszolut koordináta), szint: 12.

[73,5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, szürke szemű Duer-ork férfi táborát. Egy elit csatavértet, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy királyi koronát, egy lánckesztyűt és egy varázsford. amulettet visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[Ardal Elwenhill 2929_70 - 2010. febr. 8. 12h:13']